Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

torsdag 30. august 2012

Så litt mote....

I morgen er det fredag og helg. Hva passer vel ikke bedre enn litt mote?! Jeg for min del skal til Kjøbenhavn i helgen, og der blir det nok litt shopping:)

Når det gjelder kjoler har jeg en forkjærlighet til Karen Millen. Det er god kvalitet, fine snitt og man føler seg ordentlig pyntet. Til dere som ikke bor i Oslo og har Karen Millen i nærheten, kan bestille på nett: http://www.karenmillen.com De har fortsatt endel salgsvarer igjen, så ta en titt:)





Når det gjelder bukser så er storfavoritten min Robins Jean http://robinsjean.com De har englevinger bak på rumpa, og det er jo god nok grunn til å like de;) Er det noen som vet om noen butikker i Norge som selger Robins Jean? Jeg har kun kjøpt de i Italia og på nettet.








All Saints er også blandt favorittene, men synes ikke at den nye kolleksjonen er så bra som den pleier å være. Her er alikevel noen smakebiter og en nettside du kan besøke. http://www.allsaints.com




Ønsker dere alle en god helg på forskudd, og kommer jeg over noen skup i Kjøben skal jeg dele det på mandag;)



2 kommentarer:

  1. Heldiggrisen! Køben er jo helt knall!! Kjente jeg ble litt shoppinglysten jeg nå.. Takk for tips, Mari. Har du forresten sett den fine cardiganen fra Sofies Villa med englevinger på ryggen? Jeg fikk min i går, og den er helt perfekt;)

    Kos deg masse i Køben.


    Klem Anja

    SvarSlett
  2. Hei Anja!

    Da har vi kommet hjem etter en deilig helg i Kjøben. Ble mye mat og drikke, og litt shopping. fikk meg blandt annet et skjerf med strutsefjær fra Munte & Simonsen, et par støvletter og genser fra Designers Remix. Ellers kom jeg over vinterjakke og dress til jentene på Noa Noa. Fantastisk søte i dus rosa med brune prikker. Absolutt et tips hvis årets vinterdress ikke er kjøpt inn;)

    Grattis med ny englevinge cardigan...var inne og tittet-kjempe fin:) Ha en super søndag


    Klem Mari;)

    SvarSlett