Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 13. august 2012

Sommeridyll på hytta. Foto: Therese Sjølie & Styling av meg


Morgenstund med kaffe på sengen...














Barna har satt i gang hyttebutikken, og de gleder seg til prøvesmaking av egne varer;)



Oppskrift på Cupcakes med nydelig sukkerpynt kjøpt på Åhlens.


Deilig fristende cupcakes


Pastell skåler fra Sofies Villa, og serveringsbrett fra Bohus.



Dette fine muffinsfatet får man kjøpt på Bohus



Kom og kjøp! Gode sommerminner....


Sommerlykke for små barnemunner....



Allgrens biler og marsmellows er deilig, søtt og ikke minst har de fantastiske farger!



Alltfor fristende for små barnehender....


Mmmm.... Disse er kjøpt hos Åhlens


Denne stigen er jeg veldig glad i. Den brukes ute om dagen til å henge vått badetøy og håndklær, og om kvelden tas den i bruk til varme gode pledd.

Deilig blanding av duse pastellfarger. Rice bestikk
og kul kakespade fra Lune Hjem.


Barna koser seg med malerpenselen og lager kunst
 for senere utstilling


Akvarell i fine pasteller
Oppskrift på Lykke kjøpte jeg på Kremmerhuset. Syntes den passet så godt til Sommeridyll!









2 kommentarer:

  1. Hei Mari!

    Nydelige bilder. Jeg elsker de duse pastellene, og den gode stemningen kommer godt frem;)

    Klem Anja

    SvarSlett
  2. Hei Anja!

    Jeg er helt enig, elsker de duse pastellene nå om sommeren. Jeg har jo malt både ytterdøren innvendig, en hylle og fått inn noen stoler fra Palma i nettopp den duse grønnfargen.

    SvarSlett