Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

onsdag 22. august 2012

Veien mot målet fortsetter...

1. august satte jeg igang. Hva skal jeg gjøre? Jeg meldte meg på kurs gjennom Start i Vestfold, jeg leste meg opp på budsjetter og hvordan starte selv. Så begynte jeg å lese om blogging, og her er resultatet av det.

Så kom jeg meg på Facebook utrolig nok, og nå sitter jeg her med mitt første store oppdrag foruten gjennom venner og bekjente. Det er 22. august og Paul Anders Hoen ringte og lurte på om jeg var klar for å bistå med et oppdrag. Selvfølgelig var jeg det:) Så i morgen bærer det avgårde til Oslo i møte, og så er det interiørmessen på Lillestrøm som står for tur.

Gleder meg masse til å høre på PEJ om trender og hvilke varer og møbler som er mest i vinden. Håper på å få masse ny inspirasjon, og ikke minst treffe nye mennesker og bekjentskaper.

Dere skal selvfølgelig bli oppdatert på trender og de nye fargene som kommer.


Ha en fin kveld!



2 kommentarer:

  1. Hei Mari!

    Pippi er et superbra forbilde synes jeg. Og den setningen hun sier der er noe jeg tenker på titt og ofte. N har tom skrevet det ned med kritt på en tavle vi har på kjøkkenet. På den måten leser jeg det ofte..;) Jeg har jo en tendens til å være livredd for å prøve nye ting, og være redd for å mislykkes..

    Så spennende å lese om besøket ditt på interiørmessen. Gleder meg til å se innkjøpene dine!

    Ha en fin lørdag, Mari. Nå er nesten hele fam friske igjen..

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Anja!

    Ja, man må bare hoppe i det med begge beina. Er det noe man har lyst til, så får man det til-bare man vil det nok:) Fint å bli minnet på det en gang i blandt da.

    Godt å høre at dere friskner til, helgen er over og ny uke snart igang. Ha en strålende uke, og hopp utti det Anja;)

    klem

    SvarSlett